:: Klik Semua Wokayy :) ::

Thursday, December 1, 2011

::Jalan2 & Ber'mandi' kan Minyak 'KAMPAK'::


Assalamualaikum,
Hello peeps!!

Hari ni aku nak bwat entry baru cz mcm da lama sgt aku x update belog ni..
Aku rsa mcm besarang labah2 uda belog aku ni..
Semalam g aku nk update belog ni tp xsmpat cz rmai da setan bgntung kt mata aku ni..
Ari ni la aku berkesempatan tuk buang sgala sawang2 yg ada d belog aku ni.. 
Heheheheeh..

First, aku nk cita sal smlam.. Aku n dia g jalan2 p buang masa.. haha.. 
Lama da ktowg xjln2 cz aku bz n dia pon bz gak skg.. tmbh2 g dia keja skg..
Disbbkan aku ada kls ari selasa so ktowg jln pas aku abes kls. aku abes kul 11 tp bjln kul 1145.
Aku xtaw dia nk bwk g mna plak kali ni. Last2 dia gtaw nk g SEDIM.. huhuu
Patutla beria suh pkai sandal yg dia bg 2.. hehe..
Smpai sna ktowg trus naek THE TREE TOP WALK..
Mcm maw jth jantung mak naek bnda 2, punya tinggi. (lupa da brapa ktinggiannya)
Blm smpat g nak maen air, hujan la pulak.. so xdpt maen, balik la jwbnya..
Pas 2 my yayang kta nk p Penang lak cz nk jln2 g..
Dia nk bwk aku g tmpt yg aku xpena g sblm ni iaitu SUNWAY PLAZA, PENANG
Dia kta nk bli ksut futsal so ktowg cr Al-Ikhsan nk cr ksut dia..
Masa cr kdai 2, mata aku bkn maen liar mcm apa sak.. nengok ksut la, bajula.. 
Besala pmpn kn.. Bkn pmpn la kalo x mcm 2.. ye dak?? heheh
RM89 e2la price ksut dia.. turqoise + purple g 2.. waaa.. jeles!!
Pas dia bwk g momom kepci.. hehe.. 
Abes 2 ktowg g TESCO, Alor Star lak cz dia nk shoping..
Cehh.. shoping mgalahkn pmpn la syg i ni.. heheh..
Pas da shoping suma, maw xmaw kna blek UUM gak..
Hati brt jak maw blek cz bnyk bnda maw d bikin kalo blek US ni.. aaaaiissshhh..
Masa 2 jeles btl dgn kmi.. lalalalalalal..
Thanks syg cz bwk jln2.. <3

hohoho.. b4 naek amik gmbo dlu..  
Acececece..

Trep!!

Second, aku nk cita sal 'Mandi minyak "KAMPAK" lak.. mcm ni..
Pukul 1001 mlm c Karman ni kol " helo lieQ mlm ni 1030 tpt d Tsek Gutrie ya"
Aku tnya knp dia suh jak dtg.. so aku kena sshkan lak syg aku hntr g sna.. 
p/s: sory ya syg asyik sshkn awk.. heehehehehe.. 
sampai2 sna jak, aku n eun g la tasek 2..
Hmmm upa2nya senior2 kami bli durian 4 kompek (plastik)..
Aku tengok jak la jwbnya.. Abes minyak kampak (minyak angin cap kapak) eun aku kejakan.. hehehe
Eun la palingan manang mkn durian, sampai d gelar perakang duriann.. heheh..
sabar jak la sis.. abes bnyk btl ko mknnn ooo....
Da abes mkn 2 apa lgk keja kami mattago la..
Kering c hazrul n my nurek d c kenak ehh.. 
sabar sak la.. sapa suh tapok2.. hehehe..
 
 







♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

2 Orang Paling K.I.U.T:

Eunica Alias said...

hahaha...peduli suma gelaran tue yg pntg kita mkn...hohoho...

::Misz Roti Kaya:: said...

hahahahaah.. taw ndk pa.. lebar ka kuat mkn ka jnji aq sihat.. hahahah

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...