:: Klik Semua Wokayy :) ::

Monday, December 26, 2011

:: Pudarnya Pesona Cleopatra ::


 
 


 Hello orang2 sekalian alam.. hehe
Aku terbelek2 fb kawan2 aku then aku terbaca status orang yg tengah buat tesis pasal BM ni.
Korang tengok x gambar kat atas?
Itula kulit novel "Pudarnya Pesona Cleopatra" 
Sebuah lagi hasil karya Habiburrahman El-Sheirazy. Ala penulis hebat Indonesia yg menulis novel
"Ayat-Ayat Cinta" & "Ketika Cinta Bertasbih".
Aku baru taw yg novel ni diterbitkan sebelum novel Ayat-Ayat Cinta.
Aku ni bukan la minat sgt pon nak baca2 novel ni. 
Tp, lepas aku baca sinopsis mini novel ni, hati aku beria2 nak baca..
Sapa2 ada nak pinjam!!!! Bulih???

  Siapakah yg akan dipilih oleh suami Raihana?? Adakah c suami akan jatuh cinta dgn Raihana?? Apa yg terjadi dgn Raihana & anaknya?? 

P/s: Mesti korang tertanya2 kan apa cerita sebenar yg penulis nak sampaikan.. Jangan lupa baca mini novel ni taw.. Pasti puas hati.. hehe.. 

Peace yyaawww!!

♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

2 Orang Paling K.I.U.T:

surianti missi said...

lieq aku dah bca lieq..sedih..penyesalan yang tak sudah suaminya ngn c raihana..sedihnya...

surianti missi said...

aku dah bca lieq..best sedih sgt2...penyesalan yang tak sudah suaminya ngn c raihana..

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...