:: Klik Semua Wokayy :) ::

Friday, January 20, 2012

:: Blok Da Sunyi ::

 
Mownink peeps!!
Blok B DPP TRADEWINDS da semakin kurang penghuninya..
Satu persatu penghuni blok b yg da balek kampung..
Mesti syiiiuukkk kan??
Yg aku ni masih lgk kat sini..
Adeeeiiiiii.. Tiap sem pon balek lambat..
Memang student dri Sabah mcm ni ea kalo kat tempat urg??
Tapi aku balek lambat cz aku ikut baksis dpp aku..
1st time ni aku ikut.. hehehehe..
Nak rasa jugak ada kuarga angkat kat sini.. 
Lgpon aku da xlama g nak berambus dari sini..
Kitaowg akan berBAKTI SISWA kat Sik, Kedah..
Kat sana nanti susah da nak update belog aku ni.. 
Bizi dgn aktiviti la katakan.. Lagipon aku dapat Biro Makanan..
So kena sediakan makanan tuk peserta..
Kena layan VIP lagik.. =) 
 
Ni sponser DPP kami.. syg Tradewinds..

Ni la RA blok B.. :)

P/s: P kursus induksi woiii LieQ!!!



♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...