:: Klik Semua Wokayy :) ::

Wednesday, January 18, 2012

:: Hooorrreeeyyy.. Aku Da Bebas!! ::

  

Sekadar hiasan coz yg kitaowg mkn lgk sedap!!

 
Hello peeps!!
Bole tak aku nak jerit??
Yaahhhhoooo!!! Exam aku da abes..
Aku da bebas dari segala tension exam niyh..
No more setadi2 tuk sem ni jela.. hehehe
Dengan berakhirnya paper BM Pengurusan td maka tamatla sudah semester 5 sepanjang aku di UUM ni..
Lama aku tunggu 17hb ni taw..
And now.... 
Kita ENJOY!!!!
Memandangkan aku kena tunggu abes exam dulu baru g ngedate ama cowok gue..
Abes je exam tadi teros kitaowg keluar dari US (Ulu Sintok) ni tuk lepaskan segala tension2 niyhh.
Lepas makan kitaowg pegi beli tiket tuk balik kehel la.. Kan aku xbalek Sabah..
Da settle semua kitaowg pegi Kuala Perlis lak.. Lepaking2 sana loorhh..
Lepas tu pekena jagung bakar pulak dekat tepi pantai..
Ceeehhh.. Romantik sseeyyhhh!!
Si Jelek! punya ayat "This is the bro".. hahahaha
Sedap sampai menjilat jari bengkok kitaowg makan jagung bakar tu..
Neway.. TQ dear!! Jagung itu sangat sedap!! hahahaha.. skema!!


p/s: Kepada kawan2 yg masih ada ekjem tu setadi la kamu k. Ajak mu maccule2 ya.. hehehe.. Dear plak.. tq bwk jenjalan td k.. & sory tekopipes lak ayat awak.. hahahahah..
 

♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...