:: Klik Semua Wokayy :) ::

Sunday, January 15, 2012

:: Kebakaran Lagi?? ::

 
Mownink oullsss..
Tadi aku tengah setadi la kunun ni sambil fb..
Aku syok click kat home..
Tetiba ada post dr page TAWAU.. 
Kebakaran di Kampung Titingan @ice box sekrang 
 Aku pon click la post tu..
Lagi kebakaran di kg tu. Pembukaan disana plak tuk tahun ni..
Kebakaran tu ingatkan kebakaran kat kg aku..
Termasukla rumah aku!!
Memang masa tu aku sedeyh sgt2 cz aku ada diperantauan bila kejadian tu berlaku.
Parents aku lak larang aku balek sabah cz nak exam..
Tapi sekarang dah oke..
Alhamdulillah jugak cz dapat bantuan dari pelbagai pihak.
Sekarang ni pon dalam proses mendirikan rumah baru..
Ni gambar masa kebakaran yg melibatkan ruma aku.
Uma jiran aku

Uma aku

10 uma yg terbakar

Balik pada cita asal pulak..
Aku xbaca sangat komen2 cz tengah baca buku yg memerlukan pokes yg lbeyh.
Last2 baca komen yg kebakaran tu dah amik 2 nyawa..
Lanjut baca komen2 lagii..
Ya ALLAH!!!
Adek kawan aku yg jadi mangsa kebakaran 2..
Arwah Nowet & Arwah adek Intan..
Mereka xdapat nak keluar dari bilik cz terkunci..
Mereka hangus dalam keadaan berpelukan..
Ya ALLAH..
Tempatkanla mereka dalam kalangan urang yg beriman.. Amin..

Al- Fatihah~..



♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

2 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...