:: Klik Semua Wokayy :) ::

Saturday, February 25, 2012

:: Bilik Baru Semangat Pon Baru ::

Hello Peeps & Readers!!

Mesti korang semua dah taw kan aku pindah bilik baru..
Kalo xtaw baca SINI..
Now, aku da sem 6 kat UUM ni..
Aku stay kat dpp Tradewinds..
FYI, tiap sem bilik kitaowg pon akan bertukar jugak..
Sem ni aku dapat roomate baru lak, setelah 3 sem berROOMATEkan dengan roomate yg lama.
Sem ni aku sebilik dengan junior laik.. Dia RA (Resident Assistant).. Tugas dia jaga kebajikan & keamanan blok la katakan. heheh.. 
First time kot roomate dengan RA ni. So dapatla bilik 3B 118 DPP TRADEWINDS.
Nasib baek la kami ni sekepala jugak. Dala kami ni kuat tido. Buatnya ada orang nak sakit ke hape ke.. Sempat kot dia sembuh baru kami bangun.. wakakakakaa.

Ni lah katil aku.. Banyak kan bantal aku tapi xpakai pon.. sekadar  susun kat tepi jew kalo nak tido..  *dasar penakut!!

Sem ni baju aku sikit jew.. xnak susun banyak2 kat loker nanti jenuh nak kemas balek.

Semangat nak study hard sem ni kan.. so banyak la buku yang tersusun kat situ.. Lagipon kan ada baucer so beli buku banyak2 lorhh.

Tempat aku setadi, pesbuking & belogging.. hehehe



P/s: Orang laen tengah sibuk p meeting aku sibuk menghapdate belog aku.. hahahah..


♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...