:: Klik Semua Wokayy :) ::

Monday, February 20, 2012

:: Sem 6 Sudah.. ::

Mownink peeps & readers!!

Waahh.. Terasa macam setahun x hapdate belog aku ni.
Cuti2 pon malas nak bwat entry baru..
Al-maklumlah tengah praktikal jadi suri rumah.. wakakakaka..
Semalam. 19hb UUM da start kelas even hari minggu urg laen tengah syiook tidoo kami tetap gagahkan diri bangun pagi pegi kelas..
Actually, aku nak bwat entry ni semalam lagik tapi balek dari kelas jak tido.. 
Malam da xsempat coz bejalan g beli barang lak..
Sekarang ni da tido awal xmacam sem lepas macam burung hantu!!
Semalam g kelas 9.30.. Subjek STID 1103 APLIKASI KOMPUTER..
Kelas tu ok lecturer pon oke jugak.. Tapi kebanyakan dalam kelas tu junior..
En. Tarmizi.. Tu nama lecturer aku.. 
Lepas tu sesi suai kenal la kunun.. Tiba2 lecturer tu sebut no matrik aku lak..
Addeeeiii.. Dengan bangga aku berdiri & kenalkan diri aku..
I'm Proud To Be Sabahan!!
Soalan tu aku xkesah sangat tapi yg xbole tahan ni bole lak lecturer aku ni tanya aku da ada boipren ke belum..
Aku senyum2 kambing jak la.. Xtaw nak cakap apa...
Maluu sseeeyyhhh...
Aku bwat entry pepagi buta ni pon ada sebab.. Sebabnya lecturer tu suh kami create blog tuk axment tapi yg dah ada belog tu bole go on jak.. heheheheh..
Ohh.. Yaaa... Lupa nak bagitaw aku da terpisah dengan roomate lama aku &sekarang duk dengan junior lak.. Tapi bilik sebelah2 je dengan roomate lama.. hehehe..



P/s: Semangat nak p kelas ni.. Azam sem ni nak rajin2 p kelas.. wakakakaka.. Nak p mandi jap.. okebai!!

♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

2 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...