:: Klik Semua Wokayy :) ::

Tuesday, March 13, 2012

:: Salah Ke Bila Perempuan Main Futsal?? ::


Mownink peeps!!




Team Futsalicious Angel Tradewinds vs Team Pirates

Tadi aku kena tazkirah sikit oleh classmate aku Kerol.
Tengah aku tepek Apek masa nak g kelas, tiba2 Kerol tanya aku.. 

Kerol: Ko memang minat maen futsal ke LieQ??

Aku: A'ah.. Napa kerol??

Kerol: Ko memang xminat or xbole maen sukan laen ea??

Aku: Dulu aku aktif dengan Netball tapi sejak aku maen futsal aku jadi ketagih maen futsal.. hehe.. Kenapa ko tanya Kerol??

Kerol:  Tak adala.. Saja tanya.. Tapi kan lawak je kalau owang pompuan ni maen futsal..Terkejar sana terkejar sini..

Aku: Hehehe.. Biasala 2.. Kami ndak bole lari macam lelaki kan..

Kerol: Tapi tak manis la kalau pompuan ni maen futsal..

Aku: Tapi kenapa?? Kalau lelaki boleh maen bola jaring kenapa pompuan tak bole maen futsal lak??

Kerol: Ni la pompuan.. Semua nak ikut lelaki..

Aku: Hmm.. Kena tepek aku.. aaddeeiii..

.....


Aku saja je tukar topik dengan dia tapi dia masih juak tazkirah aku.. heheeh.. Sory prenn.. Itu minat aku.. Aku pon tak boleh nak kata apa da.. hehehe..



Soalan: Apa pendapat korang tentang pompuan yang maen futsal ni?? Bagus ke idak??


♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...