:: Klik Semua Wokayy :) ::

Thursday, April 12, 2012

:: Da Boleh Jadi Bini Urg Ke Ni?? ::

 
 
Hello R.e.a.d.e.r.s!!
 
Arrrgghhhh!! Macam da lama tak bwat entry baru kan??
Pepagi buta ni aku maw bwat entry pasal betapa susahnya nak cari sesuap nasi bila cuti midsem!!
Tapi bila da makan tak hengat dunia da..
Adddeeeeiiii..Manusia... Manusiaaa...
Cuti ni aku masak dengan budak2 ni..Kalau asyik beli jak maw bankrup  ni.. Anak dato' pon bole bota kalo  makan luar terus.. wakakakaka
Aku bangga masak tuk dorang ne.. Rasa macam ibu2 jak.. hahahahaha..
Best jugak kan masak ni.. Rasa hepi jak kalo urg yang makan tu siap tambah.. huhuhuhu
Asika aku nak kalo aku cakap aku da bole kawen?? wakakakaka..*gatal betul aku ni!! grrrrr
Nahh.. Tengok apa aku masak..

Ni la hasil masakan aku.. hahahahahaha *gelak jahat

Ayam masak merah resepi by AAY..

Mannga muda resepi urg bugis..

1st timeeeee masak tomyam.. n berhasill okee!!

Air laici oke.. ko hado??

Even tak seberapa tapi cukupla sekadar alas perut kami yang lapar kan.. Pada AAY kalo nak kawen da bole ni.. wakakakaka.. LULUS SUDAAAAHHHHH!!! hohohohohoo..

 
 
 

♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...