:: Klik Semua Wokayy :) ::

Sunday, May 20, 2012

:: Apa Beza Ular Senduk & Ular Tedung?? ::


Hollaa!!  Tora datang lagik.. kahkahkah... Jadi sengal jap di pagi subuh ni.. Aku ni asyik hapdate blog subuh jak kan.. Macam tak da masa laen jak kan.. Nak bwat camna awak... Siang bizi dengan kelas, tido and what so everla..  Malam lak bizi dengan online fb or setadi cket2.. hehehehe.. So, lepas kul 12 malam baru la ada masa nak hapdate belog.. Itu pon kalau ada cerita or idea yang aku nak kongsi.. hehehe.. Ok... Back to da story.. Begini ceritanya *sambil mem'flash back' kan balik cerita.. Tadi aku nak pegi discussion then aku pon lalu la depan blok aku tu kan.. Aku nampak kucing maen kat rumput.. Kucing tu manja dengan aku & selalu masuk bilik aku.. Aku panggil dia 'Adek'.. Aku pelik apa yang dia bwat kat rumput tu.. Aku panggil bole dia bwat dek jak dengan aku.. Ceehhh.. Rupanya dia tengah tengok ular.. Aku tengok pon terus menjerit kaww... Yela, mana tak nya.. even ular tu kecik tapi dia ular hitam.. Seraaammmm.. Aku pon panggil kengkawan aku suh tengok coz bahaya kalau ular tu masuk dalam blok. Ingatkan ular biasa jak sekali c Adek pegi ikut pas tu kacau ular tu, then dia pon kembangkan kepala dia.. Aiiiiyyooo.. lagik seramm ooo.. C Adek pon ikut ke mana jak ular tu pegi.. Punyala kami takut dia kena patuk dek ular tu.. Tak da uda kawan nak manja2.. hmm.. Alhamdulillah jugak dia selamat even c Adek hilang sekejap dari pandangan kami.. Adek2..


Nak taw apa beza ular senduk dengan ular tedung?? Da cari kat pakcik Gugel tapi tak jugak... Ada sapa2 yang taw??? Share la.. Tak baek kedekut ilmu.. heheheeh...



p/s: ZzzzzZzzzzzzzzzzzz......




♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...