:: Klik Semua Wokayy :) ::

Thursday, May 3, 2012

:: Doakan Aku Esok ::


Hello everyone!

Actually aku tak da keja nak bwat so jari jemari ni gedik jak nak meghapdate kunun belog aku nihh!!
Grrrrr.....
Nak bagitaw niii.. Esok aku ada pra JPJ or QTI.. Yang da ada lesen tu mesti taw kan menatang apa tuh??
Sapa yang tak taw tu cepat2 amik lesen oke.. wakakakakaka..
Esok pukul 11 pagi aku akan di tessttt.. waaaaaaaaaa.. sereeemmmmm
Kawan2 tolong doakan aku lepas ya coz nak balek Sabah bawak lesen P... huhuhu..



p/s: Tu jak nak bagitaw. huhuhuhu.. Nyteeee uuuooolllssss!!! Daaaaaa....




♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

5 Orang Paling K.I.U.T:

tabek puang said...

kalau ada Sudah "P" Mu Boleh la bawak Aku jalan² Di Tawau Ni kan...hahhaha

tabek puang said...

kalau ada sudah "P" mu boleh la bawak² aku Jalan Di tawau kan...hahahhaha

ctm said...

Ala biasanya QTI org tu kasi lulus je. Hehe. Goodluck :)

::MiszRotiKaya:: said...

@tabek puang wakakakaka.. bgyak la ko sna.. masak ko ndak pndai.. heheheh..

::MiszRotiKaya:: said...

@ctm
alaaa.. bru nak sdpkn ati cz lulus daa.. waaaaa.. hehehehe.. TQ dear 4 da wish oke..

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...