:: Klik Semua Wokayy :) ::

Saturday, May 19, 2012

:: Terlepas Dari Bebanan ::


Ladies & Gentleman!!

This pepagi subuh i wan to story mory a little bit about yesterday yaw!!. Tajuk entry tu macam haku ni ada masalah besar jak kan.. Eh.. tak adala.. sebenarnya aku baru jak selesai menyelesaikan segala axment aku sem ni.. Tinggal presentation jak lagik sebelum aku menghadapi satu lagik bebanan + tekanan yang amat sangatla.. hahahahahah.. 17.5.2012 adalah tarikh paling last untuk hantar axment yang paling last.. kehkehkeh.. Axment paling tough tuk sem ni.. International Finance u're killed me!! Aku dan kengkawan aku terpaksa bersengkang mata tuk siapkan jugak axment tuh! Huhhh!! Dalam kelam kabut siapkan axment tuh bole plak kami tak sedar yang data spss kami 5 urang sama!! Grrrrr.. Tabahnya hatiku time Tuhan jak taw.. Sampai aku TERponteng kelas sebab nak siapkan axment tu.. Petang dalam pukul 7 aku emel kat lecturer aku.. Nasib baek dia tak suh hantar hardcopy kalo tak haru aku nak menyiapkan benda tu.. Spesel thanx to my classmate Apek, Kerol, Elise & Mat yang sama2 gigih + tekun menyiapkan axment tu. Lepas jak da sent emel to my beloved lecture *beloved ke?? memang dasar kaki bodek kehkehkeh tu aku berehat kejap.. Last2 kawan aku datang bawak nasi ayam dari uma dia kat Perak. Aku label dia as 'Pipa Gemok' wakakakakaka... Jangan marah ya Pipa.. Aku makan cket jak coz my babyboo *ceehh!! babyboo sangat kan!! bweekk ajak makan.. Aku ingatkan ajak makan kat dalam U jak.. Rupanya bawak p makan kat luar la pulak.. Sementara tunggu makanan tak sampai.. kitaaaaa... KLIK... KLLIKKK..



Aku nampak kurus kan?? *Cepat cakap kurus!! kalau tak, nak nanges laju2!!! kahkahkah.. Eiissshh.. Makanan lambat sangat sampainya yop oiii.. Ohh.. Kitaowg makan kat Anjung Foodcourt jewww.. Gedik kan maw makan kat luar.. ceeeehhh!! Tapi malam tu aku sangat tak puas hati dengan makanan yang aku makan.. Aku bukannya tak bersyukur tapi aku da bagitaw 'Abang, saya nak mee bandung tak nak sayur & tak nak pedas ya'.. Abang tu pon anggukla.. Ingatkan dia taw coz salu gak makan kat situ.. Tapi sesampainya makanan itu.. Apa yang terjadi ialah.... Pembaziran!!!


Tengokla tu.. Aku terpaksa membazir coz banyak sangat sayur mayur kat makanan aku.. Aku memang tak suka makan sayur & aku dah pesan siap2 aku tak nak sayur kan.. so salah sapa?? Aku gak ke?? kekekeke.. Baru ingat nak makan sampai perut buncit tapi tak bole coz mee bandung hanya cket bwat aku yang agak rakus.. How come aku nak kenyang kalo macam ni.. Grrrr.... Tapi tak hape lah coz da makan nasi ayam pipa kan.. hehehe.. Lepas makan tu, aku & my muchuk2 *lempang kang nak gedik2 cni!! pegi Cmart. Cmart shopping mall yang terkenal dikalangan student UUM.. hahahahahaha.. Dia nak p cari apa tah.. Tapi kedai da tutup.. wakakakakaka.. Kesian deh lo sayang!. Lepas tu kitaowg balek dengan perutnya yang kenyang coz makan nasi dua pinggan dan perut aku yang krrrooookkk...kkkkrrrokkkkk...*macam bunyi katak!!





p/s: tetiba rajin nak update blog panjang2. Taw kenapa?? Sebab aku nak bagitaw yang aku dah xhado axment.. wakakaakakak....




♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...