:: Klik Semua Wokayy :) ::

Monday, June 18, 2012

:: Aku 'Pregnant'!! ::


Hello Peeps!

Seperti mana yang kalian taw, AAY adalah nama boipren aku.. Tapi sejak aku berjumpa dengan 'boipren' baru ni aku dah tak selalu dating dengan dia..Sekarang ni aku banyak menghabiskan masa aku dengan 'boipren' baru aku tuh!! Kalau dengan AAY, kirim salam kalau aku nak bangun awal musim2 exam ni kecuali ada exam pagi.. Tapi demimu IF aku sanggup bangun pagi semata-mata tuk 'dating' denganmu.. *IF tu nama baru 'boipren' aku... Sekarang ni, aku sanggup lakukan apa saja demi IF.. Aku rela ketepikan AAY demi IF. Rasa bersalah plak dengan AAY.. Aku punya kerap 'dating' dengan IF ni membuatkan aku rasa lain macam!! Baru berapa bulan jak 'dating' dengan IF ni aku tak taw kenapa aku rasa mual2 & pening2.. Adakah itu tanda2 orang yang pregnant?? OMG!! Apa aku da buat ni!!.. Sedeyh!! IF da buat aku pening2 macam ni & 'dia' kena bertanggungjawab atas aku.. Aku tak rela di buat macam ni.. Aku terpaksa dan dipaksa untuk 'dating' dengan IF ni.. Ya ALLAH tolonglah hambamu yang lemah ini.. Sekarang ni aku hanya menunggu hari untuk bersalin / melahirkan anak IF ni.. Lagi beberapa hari aku dijangka untuk bersalin. 21.6.2012 adalah due untuk aku bersalin..


Aku nak bagitahu yang IF tu stand for Irfan Fandi International Finance.. Kahkahkah.. Sory readers!! Anda semua telah tertipu.. hehehehe.. Actually, da beberapa bulan aku masuk kelas IF ni tapi macam tak taw apa2 pasal IF coz bukan bidang kami.. Tapi terpaksa amik subjek tu untuk kami grad.. *Kesian kat IB student!... Aku exam IF 21.6.2012.. So kena study hard2 la subjek ni so that tak dala sem depan nak REmember lagi subjek ni.. *REpeat la maksudnya.. Kalau boleh aku tak nak da 'dating' dengan IF sem depan.. Aku nak jumpa yang baru lak.. Barula best kan.. So... To INTERNATIONAL FINANCE!! Pllleeeaaasseeeee.. I'm begging u.. Pleasee be nice to me k!!. And to Prof. Dr. Anggapan tolonglah jangan bagi kami REmember balik subjek ni..  




I   IF damn much!!!!!!




p/s: I  IF!! So tolong aku bersalin pada 21.6.2012 ni.. Tak larat da nak study IF.. STRESSSSS!!!





♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

1 Orang Paling K.I.U.T:

Elyse Lavender said...

kita sama2 nak termuntah ngan Mr.IF dulu..XDXDXD

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...