:: Klik Semua Wokayy :) ::

Wednesday, May 16, 2012

:: Portfolio 1Citizen ::


Hello readers!



Fuhhh!! lega coz aku da berjaya menyiapkan portfolio 1citizen..
Aku join program ni pd 4 & 5 Mei 2012..
1citizen ni adalah tentang kesedaran menggunakan internet.
Program ini juga anjuran bersama syarikat dari International tapi aku lupa lak apa nama dia..
Program ni dijalankan selama dua hari.. Hari kedua exam plak..
Kalau lulus kita dapat sijil dari syarikat international tu lah..
Tapi aku tak lepas.. juz dapat 566 jak sedangkan markah lulus 640.. Sedeyh!!!
Da tak dapat sijil tu.. Tapi sijil kehadiran tu dapatla..
Masalahnya kena bwat portfolio dulu baru bole dapat sijil kehadiran tu..
Aku nak sijil tu sebab salah satu dari softskill jugak la...
Petang tadi aku gagahi jua untuk menyiapkan portfolio tu..



p/s: Bwat portfolio padahal axment tak siap ag.. hmmm.. Student cemerlang betul lahh... hahahaha





♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...