:: Klik Semua Wokayy :) ::

Saturday, December 17, 2011

:: Seram.. ::

Assalamualaikum

Hai readers2 sekalian..

Subuh2 ni aku sebok nk bwat entry baru kn..
Gedik x?? hahahahahah..
Sbnarnya aku rasa seram jak tgk cita TENTANG DHIA.
Ala slot akasia d TV3 2 la.. hhehehe.
Kwn aku ckp best jd aku pon tgkla cita 2..
syok jugak cita 2 tp bila da episod last2 ni cita 2 makin seram lak..
Tiba2 e2, tiba2 ini.. aaddddoooiiii...
Seram deh gue.. kenak2 g angin mlm ni btiup kencang..
haikal jak la..
lalaalalalal..
aku kol boyfie tuk mntak tman, dia pulok bz men game..
Xpelah aku xslhkn dia cz dia pon need a space jgk kn.. heheh..
Aku ni pon 1 celedak kol..
ntah2 dia da bosan ckp dgn aku..
ntahla.. e2 prsan aku jak..
asyik dgn aku jak.. nti kwn dia ckp apa lak kn... hehehehe..
saja jak bwat entry ni cz tgu loading cita ni..
k la.. jom layaannnnnn TENTANG DHIA..


♥ Thanx Sudi Baca Entry RotiKaya.. Mwaahh ♥

0 Orang Paling K.I.U.T:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...